2009 güneş gözlükleri modelleri

24 Temmuz 2009 Cuma0 yorum

Dolce& Gabbana 2009 modeli kemik üzerine desenler olan gözlük şık detaylar içeriyor. Fakat kullanım alanları dar olduğu için gözlük sayısı fazla olanların almasında fayda var. Gucci 2009 koleksiyonunda yer alan bu model 80′li yıllarda annemin kullandığı bir model idi. 80′leri severmisiniz bilmiyorum ama bu yıl 80′ler bizi esir alıyor.

Dries Van Notan takip ettiğim ve beğendim bir tasarımcı, gözlük modeline gelince yenilikçi değil fakat stil sahibi bir gözlük. Jil Santer ise benim üniversite yıllarımda hiç gözümden çıkarmadığım, beni güneşten korumayan ama benim gibi yuvarlak yüzü olanlara çok yakışan bir model.

Lenon gözlüklerin bu yıl hit modelleri arasında olacağından buradaki haberimde bahsetmiştim. Her türlü yüz tipine uygun olan bu gözlüklerden bir tane edinmelisiniz. Bu gözlükler ile tanışmam modayı bir meslek olarak seçmem ile aynı zamana örtüşüyor. Üniversitede moda tarihi dersinde ilk kez tanıştığım bir isim olan Iris Apfel bu gözlükler ile anılan bir moda ikonudur. Aslında Iris Aphel’in Türkiye’deki karşılığı malesef değerini bilemediğimiz Aysel Gürel… Aysel Gürel ülkemizdeki nadir marjinal isimlerden idi, saygıyla anıyorum.

Marc Jacobs’un gözlük modeli beğeni listemin üst sıralarında yer alıyor. İlk bakışta retro görüntüye sahip olan model, aynı zamanda modern metropol kadınını da yansıtıyor. Lanvin’de koleksiyonunda siyah üzerine renkli desenleri olan bir modele yer vermiş. Diğer gözlükler arasından sıyrılan tek tarafı renkli işlemeleri oldu. Bayanların hangi modelleri tercih edeceğini yaz güneşinin kavuracağı günlerin gelmesiyle anlayacağız.

Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Proudly powered by Blogger