2009 Saç Modası

14 Temmuz 2009 Salı0 yorum

İlker Bey, biraz klasik bir soru olacak ama bu sezon saçlarda trendler neler? Evet soru saç modası olsaydı ben de klasik cevaplar verecektim ama bu sezon trendler nedir, aslında en doğru tema Artık saçlarda modayı trendler ve ona kapılan moda sektörü belirlemiyor Evet bence kadınlar modayı kendileri seçiyor.

İşin aslı amacınız ne olursa olsun ister güzel olmak, ister bakımlı olmak, ister dikkat çekmek sadece sevdiğiniz birkaç ünlünün saçına bakıp ben de böyle istiyorum diyenler kendi modalarını kendileri yaratıyorlar ve bu da beraberinde boya firmalarının değil de kendi sevdikleri renkleri karşımıza getiriyor Mesela Seda Sayan sarısı diye bir renk var artık. Onun gibi röfle yaptırmak isteyen ve onun gibi makyaj yapmayı seçen çok kadın tanıyorum Ama 17 yaşındaki genç kızlarımıza da tabii ki daha doğal tonlar tavsiye ediyorum.

Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Proudly powered by Blogger