Bihter olmak istemezdim

13 Temmuz 2009 Pazartesi0 yorum

Sevişme sahneleriyle ilgili neler dedi?
‘Aşk-ı Memnu’ dizisinin Peyker’i, evlilikle oyunculuğu bir arada götüren isimlerden. Ateşli öpüşme sahneleri yüzünden Bihter karakterini canlandıramayacağını söyleyen genç oyuncu, sevişme sahneleri olduğu için çok istediği halde Uğur Yücel’den gelen bir film teklifini de reddetmek zorunda kalmış!



Beğeniyle izlenen ‘Aşk-ı Memnu’ ara verdi ama dizinin son bülümündeki sevişme sahneleriyle ilgili yorumlar hâlâ devam ediyor. Yani dizi tatildeyken bile konuşuluyor. Biz de dizide Bihter’in ablasını canlandıran Nur Aysan’la keyifli bir sohbet gerçekleştirdik...





Dizinin bu kadar tutacağını tahmin etmiş miydiniz?



Kesinlikle tahmin ettim. Halit Ziya Uşaklıgil’in ölümsüz eseri; gerçekten reklamlarımızdaki gibi. Konu çok güzel. Şu devirde ilgi görebilecek bir şey. Çünkü ihanet eden insanlar çok fazla. Ama bunu deşifre etmeyi sevmiyorlar. İzleyenler; “Amcasının oğluyla aldatıyor”, “Yasak aşk bu” diyorlar ama bunu da görmek istiyorlar. Ne kadar “Iyy” deseler de, bunu diyenler her hafta izliyor. Reytinglerden belli!



Bazı insanların “Bihter, Nur Aysan olmalıydı. Çünkü Beren Saat’ten daha güzel” dediğini duyuyorum. Bu düşünceye siz ne kadar katılıyorsunuz? Sağ olsunlar ama ben Beren’i gerçekten çok beğeniyorum. Oyunculuğu da çok güzel. Gözlerini çok iyi kullanıyor. Oyununda o anda ne hissettiğini gözlerinden anlayabiliyorsun. Ne güzel, Bihter karakterinde beni görmek istemişler ama gerçekten Bihter olmak istemezdim. Beren’in üstünde gerçekten çok büyük bir yük var. Onun da üstesinden çok güzel geliyor. Evet, verilseydi yapardım ama Bihter olamazdım.



Peyker karakteri alttan alan, idareci, yumuşak başlı bir tip… Ne kadarı size uyuyor?



Gerçek hayatta da öyleyim. Önceden çok çabuk tepki veriyordum, sabrım yoktu. Gençliğin verdiği çılgınlık diyorum o zamanlara. Evet hâlâ bir sertlik, bir oğlan çocuğu durumu var. Ama yaş ilerledikçe onu daha bir arkaya atıyorsunuz. Gerçi her zaman arabulucuydum. Kavgadan nefret ederim. Annemle babam bile kavga etse çok kötü olurum. Yani Peyker’le benziyorum.



Haftasonu
Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Proudly powered by Blogger