Burcu Kara BOŞ ZAMANLARIMDA KENDİME ZARAR VERİYORUM

14 Temmuz 2009 Salı0 yorum

BOŞ ZAMANLARIMDA KENDİME ZARAR VERİYORUM

OYUNCU BURCU KARA, TRT 2'DE EKRANA GELEN TULUHAN TEKELİOĞLU'NUN SUNDUĞU 'BOĞAZİÇİ'NDEN' PROGRAMININ KONUĞU OLDU.

Boş kalmanın kendisini olumsuz etkilediğine değinen Burcu Kara, bir an önce setlere dönmek istediğini belirtti. Kara, "Çok kuruyorum, her şeyi takıyorum. Boş duramıyorum ben, çok işkoliğim" dedi.

Önünde güzel projeler olduğunu ve görüşmelerinin devam ettiğini ifade eden Kara, ancak ekonomik kriz nedeniyle son yıllarda piyasanın zorlandığına vurgu yaptı. Kara, Mahsun Kırmızıgül'ün romantik-komedi bir filminde rol acağını belirtti.

En son TRT'de ekrana gelen İpsiz Recep isimli dönem dizisinde rol alan Burcu Kara, 'Fikriye'nin hayatını oynamayı da çok arzuladığına değindi.
Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Proudly powered by Blogger