ÇOCUK PANÇO ÖRÜLÜŞÜ...

19 Temmuz 2009 Pazar0 yorum

Image Hosted by ImageShack.us
sizlerle bebek pançolarını paylaşmak istiyorum.Her ikisini de yakadan başlayarak ördüm.Benim kullandığım ip Nako bebe yünü.(Size de bu markayı kullanmanızı öneriyorum çünkü yaptım işi çok güzel yansıtıyor.) 98 ilmek atarak başladım.2 düz 2 ters lastik ördüm.5 cm olduğunda bir sıra haroşo ördüm.(yaka dönsün diye).Bir 5 cm daha ördüm.2 ilmek birlikte alıp bir ilmek dolayarak kordon geçirmek için delikleri oluşturdum.

Sonra 49 ilmeğe ip geçirip beklettim. Onlar bir yanda bekleye dursun diğer 49 ilmeğin 24 ilmeğini düz ördüm 1 doladım 1 ördüm 1doladım 24 ilmeği ördüm. Arkasıraya geçtiğimde şişimde 51ilmek vardı.Arka sırayı arttırmadan aynı ördüm.Ön sıraya geçtiğimde 25 ilmeği düz ördüm 1 doladım 1 ördüm 1 doladım 25 ilmek ilmek ördüm.Arkasıraya geçtiğimde53 ilmeğim vardı.Bundan sonrası hep böyle. Bir ayrıntı daha var 6 sırada bir yanlardan 5 ilmek içerden arttırma yaptım.İstediğim büyüklüğe gelince tüm ilmekleri bir defada kestim. Şimdi an sevdiğim yere geldi sıra. Canımın istediği gibi , hayalimde canlandırdığım gibi süsledim.
Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Proudly powered by Blogger