CRISPINO’da yüzde 90′a varan indirimler satışları

5 Temmuz 2009 Pazar0 yorum

Geleneksel depo günlerinde yüzde 90′a varan indirim kampanyası düzenleyen CRISPINO, Şubat ayı içerisinde adeta satışlarını katladı.
1974′te bir terzi atölyesiyle ticaret hayatına başlayan Akdaş Group’un 1998′de yarattığı giyim markası CRISPINO, büyümesini sürdürüyor. Türkiye genelinde 41 mağazası olan CRISPINO, 2009 sonuna kadar 16 AVM projesinde daha yer alacak. 2008′de yüzde 10 büyümeyle cirosunu 110 milyon dolara taşıyan CRISPINO, 2009′da proje ve mağazalarla yüzde 15 büyümeyi hedefliyor. Büyümelerini 1974′ten bu yana gelen tecrübelerine bağlayan CRISPINO Yönetim Kurulu Başkanı Fatih Akdaş, yaşanan her ekonomik krizin kendilerine tecrübe kazandırdığını söyledi.ÇOCUK GİYİM GELİYORKampanyaların süreceğini belirten Akdaş, şunları kaydetti: “Uygun fiyat politikası bize hem satış oranında artış hem de cirosal büyüme sağlıyor. 2010′da 100 mağazaya ulaşmayı hedefliyoruz. Halen yıllık 1 milyon parça erkek giyim, 400 bin parça kadın giyim üretiyoruz. 2010′da çocuk giyimine gireceğiz.”
Stok ürünlerde BAYANPantolon 9.99 TLEtek-gömlek 9.99 TLElbise 9.99 TLCeket 19.99 TL
Sezonda ERKEKTakım elbise 79.99 TLTakım elbise 99.99 TLTriko 19.99 TLPantolon 39.99 TL
Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Proudly powered by Blogger