Demet Akalın ın Hedefinde Bengü Var

8 Temmuz 2009 Çarşamba0 yorum

Magazin ve şov dünyasında gündemden düşmemenin en geçer akçe yollarından biri "polemik" yaratmak veya polemiklere bir ucundan tutunmak. Yıllardır bu işi en iyi yapanların başında Hülya Avşar geliyor. Gülben Ergen ve Seren Serengil'de onu izleyen isimler. Ancak, son yıllarda müzikteki başarısını iyice kanıtlayan Demet Akalın da, "bu işin ustası" olduğunu gösterdi. Demet Akalın da artık yaptığı polemiklerle gündemden düşmüyor. Demet, Hande Yener ile uğraşırken, şimdi de Bengü'ye kafayı taktı!!! Orada Neler Oluyor" programına katılan Demet Akalın, Bengü ile karşılaştırılmaktan rahatsız olduğunu söyledi. İşte Demet Akalın'ın, Erol Köse'nin "yeni lolita"sı Bengü'ye yönelik sözleri..

Orada Neler Oluyor" programına katılan Demet Akalın, Bengü ile karşılaştırılmaktan rahatsız olduğunu söyledi.

Demet Akalın polemikleriyle gündemden düşmüyor.

Akalın, "Bengü müsamere kızı gibi. Sakın beni onunla karşı karşıya getirmeyin" dedi. Son günlerde yaşadığı polemiklerle adından söz ettiren Demet Akalın, "Bugüne kadar beni hep ezmeye çalıştılar. Artık bu yıl güçlü benim. Bundan sonra kimse beni ezemez" dedi. Önceki sabah Star TV'de yayınlanan "Orada Neler Oluyor" programına katılan Akalın, meslektaşlarıyla yaşadığı tartışmalara da açıklık getirdi. Bir yıl önce Gülben Ergen'in albüm afişini kaldırtmaya çalıştığını, "arabeskçi" dediği için Hande Yener'e kızdığını belirten Demet Akalın, Bengü ile karşılaştırılmaktan hoşlanmadığını söyledi: "Ben Bengü'yü çok şeker bulurdum. Hatta kuaförümü, makyözümü onun klip çekimine bile gönderdim. Şimdi ben kıskansam, bunları yapar mıyım? Bence o, başkalarının dolduruşuna gelerek benim hakkımda konuşuyor. Onu niye kıskanayım ki? Müsamere kızı gibi. Lütfen beni onunla karşılaştırmayın. Ayrıca bırakın şarkılar kapışsın. Bundan sonra çenemi tutmasını öğreneceğim."

Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Proudly powered by Blogger