Ebru Şallı ve Beslenme

5 Temmuz 2009 Pazar0 yorum

Geçtiğimiz hafta Los Angeles'ta vücut yaşını ölçtürdüğünü açıklayan ve "31 yaşında olmama karşın 21 yaşında çıktım" diyen Ebru Şallı; zindeliğin sırrının pozitif düşüncede yattığını söyledi


Geçtiğimiz hafta Los Angeles'ta vücut yaşını ölçtürdüğünü açıklayan ve "31 yaşında olmama karşın 21 yaşında çıktım" diyen Ebru Şallı; zindeliğin sırrının pozitif düşüncede yattığını söyledi.

Sağlıklı beslenme ve pozitif bakış açısının insanı genç tuttuğunu vurgulayan Ebru Şallı, şöyle konuştu: "Doktorum 'Gece yatmadan önce, yatağa girdiğin an o gün hayatında pozitif olan üç şeyi düşün ve öyle uyu' demişti. Ben bir yıldır öyle uyuyorum. Gece yatağıma yatıyorum ve 'Beni mutlu eden üç şey ne?' diye kendime soruyorum."
Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Proudly powered by Blogger