JÜLİDE KURAL, ÜNLÜ AKTÖR KADİR İNANIR’LA İLİŞKİSİYLE İLGİLİ İLK KEZ BU KADAR NET KONUŞTU!.. PEKİ EVDE “KADİRİZM” Mİ YOKSA “FEMİNİZM” Mİ AĞIR BASIYOR?.

10 Temmuz 2009 Cuma0 yorum


Oyuncu Jülide Kural, bir süredir birlikte olduğu ünlü aktör Kadir İnanır ile ilişkisiyle ilgili bir soruya önce güldü, sonra yanıt verdi.

Televizyon Gazetesi'nin haberine göre; TRT2'de Tuluhan Tekelioğlu'nun sunduğu "Boğaziçi'nden" programına konuk olan oyuncu İzleyiciden gelen mailde "Feminist olarak biliyoruz Jülide Kural'ı ama sinemaya 'Kadirizm' kurallarını getiren Kadir İnanır'ı dize mi getirdi bu feminizm?" sorusuna, "Evet feministim" yanıtını verdikten sonra "Hayatımın son 5 yılında hep bu sorularla karşılaşıyorum" dedi.

Öncelikle feminist kavramının anlaşılması gerektiğini ifade eden Jülide Kural, "Ben ezilen her cinse, her sınıfa, her insana, her tercihe karşı, yani ezilenin yanında yer almış biriyim ve bir kadın olarak da dünyada, ezilen bir cinsi temsil ediyorum. Dolayısıyla hem kendim için ama hem de ezilen bir cins olarak kadının yanında olduğumu ve onu savunduğumu söylüyorum" şeklinde konuştu.

BİZ ÇOK GÜLÜYORUZ BU 'KADİRİZM' SÖZCÜĞÜNE

Bu açıklamasından sonra izleyicinin sorusuna yanıt veren Kural, "Ben tabiki anlıyorum. Çünkü Kadirizm tam erkek ideolojisinin karşılığı olarak Türkiye'de üretilmiş.. Kadirizm sözcüğü bir kere onun değil, Böyle bir tanımlama ona ait değil. Biz çok gülüyoruz" dedi.

İLK TANIŞTIĞIMIZDA BEN DE SORDUM

Kendisinin de Kadir İnanır ile ilk tanıştığında 'Kadirizm' sözcüğünü sorduğunu söyleyen Jülide Kural, bir isim üzerinde ideoloji üretilemeyeceğini belirterek "Zaten yani bilgi olarak yanlış bir şey. Ben sordum ama sormaya da gerek yok, tanıdıkça ben onu anlamaya başladım" dedi.

KADİR İNANIR, HER ERKEK KADAR MAÇO

Ünlü aktör Kadir İnanır'la 5 yıldır birlikte olan oyuncu Jülide Kural, İnanır'ın Türkiye'deki her erkek kadar maço olduğunu söyledi ve şöyle konuştu:

"Yani bu, kendi entellektüel olduğunu düşünen normal erkek arkadaşlarım için de geçerli. Her erkeğe bu toplumda erkek olmasından kaynaklı, doğduğu andan itibaren ona yüklenilen anlamlar var. Dolayısıyla bu anlamların içinde, seçmeden bile olsa o tür reflekslere sahip."

O DA BEN DE DEĞİŞTİK

Tuluhan Tekelioğlu'nun birlikte olan çiftlerin zaman içerisinde farklılaşmaları ve değişmeleriyle ilgili sözleri üzerine Jülide Kural, "O da değişti, muhtemelen ben de o katı bakışımda daha.. Çünkü sevgi öyle yapar insanı. Yani sevdiiniz zaman daha başka bir yerden görmeye anlamaya çalışırsınız" şeklinde konuştu.

HERŞEYDEN ÖNCE ÇOK İYİ DOSTUZ

Ünlü aktör ile birlikteliklerinde en önemli unsurun dostluk olduğunun altını çizen Jülide Kural, "Biz herşeyden önce çok iyi dostuz. Çok güçlü bir dostluğumuz var" dedi.

İnanır'ın da her star gibi yalnız olduğunu ifade eden Jülide Kural, şu açıklamayı yaptı:

"O çok yalnız bir insan. Starlar yalnızdır biliyorsunuz. Dolayısıyla ben onun yalnızlığını paylaşan, yalnızlığını aşan biriyim belki. Bu da güzel bir şey. Çünkü o insanın yalnız dünyasının içine girebilmek. Bir de tabi işin başka bir yönü var. Büyük bir şefkatle, sevgiyle, dostlukla ve büyük bir güvenle elele verebildiğim bir insan."

Jülide Kural, aslında ilişkisiyle ilgili çok fazla konuşmayı tercih etmemesine karşın, gelen soru üzerine samimi itiraflar yapmaktan kaçamadı. Kural, son olarak da "Sevgi anlamayı sağlıyor, anlamak değişmeye açık bir kapı oluyor galiba" değerlendirmesini yaptı.
Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Proudly powered by Blogger