Tamer Karadağlı eski karısı Arzu Balkan ile

12 Temmuz 2009 Pazar0 yorum

Tamer Karadağlı ile Arzu Balkan

Tamer Karadağlı eski karısı Arzu Balkan ile…

İki yıl önce boşanan Tamer Karadağlı ile Arzu Balkan flört ediyor! Yılbaşından bu yana birlikte olduklarını söyleyen çift, evliliğin ve ikinci çocuğun sinyallerini verdi. Karadağlı "Onu taşıyıcı anne gibi kullanmak istemem" dedi

2002 yılında evlenip, 2007 yılında da boşanan Tamer Karadağlı ile Arzu Balkan yeniden flört etmeye başladı. Kızları Zeyno için sık sık biraraya gelen ve aşkları alevlenen çift, yeni yıla da herkesten gizli, New York'ta baş başa girmiş. TRT'de yayınlanan 'Ah Kalbim' adlı dizide birlikte oynayan eski eşler, önceki gün de Amerika'ya tatile gitti. Tatil öncesi buluştuğumuz çift, ilişkileri ile ilgili soruları ilk kez yanıtladı. Söz önce Tamer Karadağlı'da...

Arzu Hanım'la yeniden biraraya geldiniz. Şu anki durumunuzu netleştirir misiniz?

Geçmişle ilgili kimse ağzını açmıyor. Şu anda huzurluyum. Önemli olan bu! Sadece kızımı ve eşimi üzen bir şey olursa çok etkilenirim. Kızıma gelecek herhangi bir tehlikede pençelerimi açar, kafadan dalarım.

Söylemiyorsunuz ama eski eşiniz yeni flörtünüz oldu. Nasıl bir duygu bu?

Çok keyifli bir duygu. Çok güzel kadınlarla da birlikte oldum ama sonrasında önemli olan sadece dış güzellik değil. Arzu'da bunların hepsini buldum. Çok mutlu ve rahatım.

B.KLUKLARIM YÜZÜNDEN...

Arzu Hanım sizden ayrıldıktan sonra yeni bir aşk yaşasaydı, sonrasında onu yeniden hayatınıza alır mıydınız?

Arzu'ya biriyle beraber olup olmadığını hiç sormadım. Bunu sormayı kendime yedirmem de. Arzu zaten öyle iki ay sonra biriyle beraber olacak kadın değil. Onu o kadar iyi tanıyorum ki! Arzu ilişkisini sallapati yaşamaz, hele çocuktan sonra daha da oturaklı bir kadın oldu. Ne çocuğuna na de kendisine laf getirtmez. Arzu kendi hayatından ötürü eleştirilmedi ki, benim yüzümden eleştirildi, benim b.kluklarım yüzünden oldu. Eğer Arzu o dönem biriyle evlenseydi, o zaman bir daha biraraya gelemezdik.

YARALARIMIZI SARDIK

Arzu Hanım ile flört etmeye nasıl başladınız?

Zeyno'nun katkısı mutlaka var. Ama sadece onunla olmadı, 'Ömercik' filmi gibi değil yani. Zaten telefonlaşıyorduk. Sık sık birlikte zaman geçirmeye başladık. Kimse kimseyi zorlamadan, bunaltmadan buluşmaya başladık. Kendimi mecbur hissettiğim için değil, aramak istediğim için aradım. Rutinlikten çıktık o yüzden güzelleşti. Aynı şey Arzu için de geçerli. Ortak zamanlar bulup, ortak paylaşımları çoğaltmak güzel. Son derece mazbut bir hayat yaşıyoruz. Zaten her şeyi yaşadım. Binlerce kez haber oldum, başım göğe ermedi. Benim gündemden düşme gibi bir derdim yok. Yaptığım işler ortada...

Ayrı evlerde yaşıyor olmanız da flörtün kuralı mı?

Çok kez ayrıldık barıştık. Bir şeyleri çocuk oyuncağına çevirmemek lazım. Onun için bu kez akıllıca davranıyoruz. Tamam bir flört dönemi yaşıyoruz ama bu aynı evde yaşayacağız anlamına gelmiyor. Ciddiyetsiz bir tabloya neden olur. Yaralarımızı daha yeni sardık. Eğer tam anlamıyla üstesinden gelmişsek, ancak o zaman aynı eve taşınabiliriz.

Birbirinizi karı koca olarak özlemiyor musunuz?

Artık o da bize kalsın, bu konuda yorum yapmayayım. Gerçi Türkiye artık çok değişti, biz demode kaldık.

Zeyno'ya kardeş düşünür müsünüz?

Yeniden evlenirsek... Arzu evlenmeden asla çocuk sahibi olmaz. Ben de Arzu'yu taşıyıcı anne gibi kullanmak istemem. Kocalıkta sınıfta kalsam da iyi bir babayım.

Birlikte yine Amerika'ya gidiyorsunuz. Tatil mi?

Aslında hem biraz buralardan uzaklaşmak hem de iş seyahati olacak. Kimse bilmiyor belki ama biz Arzu ile yılbaşını da New York'ta geçirdik... Yolculuk uzun, Zeyno daha üç yaşında. Bunalır diye onu yanımızda götürmüyoruz. Orada Sinan Çetin ve eşi Rebecca ile buluşacağız. İş de konuşulacak ama kesinleşmeden bu konuda konuşmayız.
Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Proudly powered by Blogger