Tuğçe Sarıkaya CAVALLİ'NİN DEFİLESİNDE PODYUMA ÇIKACAK

11 Temmuz 2009 Cumartesi0 yorum

Miss Turkey’de finale kalan güzeller arasında yer alan Tuğçe Sarıkaya, İtalya’ya gitmeye hazırlanıyor.

Image
Tuğçe Sarıkaya, İtalya yolcusu...

Roberto Cavalli’nin defilesinde yer almayı başaran ilk Türk kızı olan Tuğçe Sarıkaya, “Cavalli ile geçtiğimiz aylarda İstanbul’da bir davette tanıştık. Beni İtalya’ya davet etti ve Eylül ayındaki defilesinde bana yer vereceğini söyledi. Önce şaka yapıyor sandım fakat daha sonra yardımcısı telefonla arayıp ne zaman geleceğimi sorduğunda mutluluktan şoka girdim. Ağustos ayında İtalya’ya gideceğim. Çok heyecanlıyım. Bu benim için çok büyük bir şans” dedi.

Image

Siyaset bilimi üzerine eğitim gören Tuğçe Sarıkaya; İngilizce, Almanca, Farsça ve Rusça’yı ana dili gibi konuşuyor.

Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Proudly powered by Blogger