AHUDUDU RECELİ

26 Eylül 2009 Cumartesi0 yorum

AHUDUDU RECELİ


Malzemeler
250 ml dondurulmus ahududu
250 ml seker

Yapilisi
Meyveleri yaklasik yarisini elimle birkac parcaya ayirdim. Dondurulmus meyve kullandigim icin cok kolay oldu. Diger yarisini da oldugu gibi biraktim. Dondurucudan cikarip parcalama islemi tamamlandiktan sonra hepsini kucuk bir tencereye aldim. Ustlerine de sekeri serptim. 1 saat bekledikten sonra zaten ahududular iyice sulanmisti. Orta ateste kaynamasini bekledikten sonra altini iyice kistim yaklasik 5-10 dakika daha pisirdim. Kivamini anlayabilmek icin de onceden buzluga koydugum tatli kasiklarini kullandim. 5 dakika daha pisirdikten sonra buzlukta iyice sogumus olan tatli kasiginin ustune birkac damla recel dokup kivamini kontrol ettim. Arzu ettiginiz kivama geldiginde altini kapatin ve uygun bir kavanoza aktarin.
Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Proudly powered by Blogger