Firinda Kabakli Mucver

25 Eylül 2009 Cuma0 yorum

Firinda Kabakli Mucver


Malzemeler
3-4 rendelenmis kabak (buradakiler cok buyuk oldugu icin ben 2 tane kullandim)
2 kucuk rendelenmis sogan
8-9 yemek kasigi un (kivamina gore)
4 adet yumurta
Yarim demet maydanoz ve dereotu
1 tatli kasigi pul biber
Yarim cay kasigi kara biber
1 tatli kasigi silme tuz
Ustunu suslemek icin kasar rendesi (yaklasik yarim su bardagi-zevkinize gore)

Yapilisi
Kasar rendesi disindaki malzemeler karistirilir, yogun bir kivam tutturulur. Yagda kizartacaginiz mucver ile ayni kivam olmali. Yalniz yagda kizartirken ben kabagin suyunu iyice sikip oylece aliyorum ama bu yemekte sikmadan hepsini aldim direk. Sonra firina dayanikli bir kap margarinle yaglanir, icine karisim dokulur ve ustu kasarla suslenir. 190-200 derece firinda 45-50 dakika pisirilir. Ustu kizardiktan sonra ben firindan cikarip, dilimledim. Icleri de iyi pissin diye. Isterseniz tek kisilik porsionlar halinde de pisirebilirsiniz firin kaselerinde. Acayip sekilde kabardi bir de, bunu da soylemeden gecmeyeyim
Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Proudly powered by Blogger