Yemek: Smootie/Meyveli icecek

30 Temmuz 2009 Perşembe0 yorum

Malzemeler:

2 Kasik Yogurt

2 Bardak Sut

2 Elma

2 Muz

1 Kiwi

1 Armut

1 litre kadar meyve suyu (Eger taze ananas kullanmadiysam ananas suyu kullaniyorum)

Ben meyvelerin hepsinin kabuklarini soyduktan sonra temizleyerek mutfak robotuna

atiyorum, sonra iyice ezilene kadar cevirtiyorum. Eger kivami koyu ise biraz daha

meyve suyu ekleyerek icilecek kivama getiriyorum.

Bu oylesine bir liste, isteginize gore bu meyveleri degistirebilirsiniz. Mesela artik kis

meyveleri cikiyor ben gecen gun mandalinada ekledim guzel oldu.

Esim meyve yemekten pek hoslanmaz ama bu karisimi oda cok seviyor, yapip

buzdolabina koyuyorum yatmadan once birer bardak ve sabah birer bardak iciyoruz.

Kizimada biberona doldurup buyuk delikli emzikle veriyorum oda boylece vitaminini

almis oluyor :-) yani aile boyu vitaminleniyoruz.

Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Proudly powered by Blogger